جمعه، فروردین ۲۵، ۱۳۸۵

تیتر اول امروز روزنامه استاندارد اتریش!؟

احمدی نژاد : عصبانی شوید و از این عصبانیت خفه شوید ( بمیرید )ـ
البته این جمله هم مثل بعضی جملات دیگر ایشان یک جمله قـرضي است
همان جمله معروف بهشتی خطاب به آمریکا
ظا هرا ریس جمهور محبوب علاقه شدیدی به استفاده از جملات در گذشتگان و شهدا دارد
و اين علاقه وافر ایشان به شهادت کار ایران را به این مرحله کشیده که هم ایرانیان را زورکی به شهادت برسونند
هم اروپاییان و آمریکا را از عصبانیت بکوشونند...ـ
*
اين روزنامه استاندارد هم يه مدته تيتراش گردش به راست كرده اساسي!!ـ

۵ نظر:

ناشناس گفت...

aghaye Mehdi behetoon tabrik migam , weblogetoon vaghean jazab va jaleb bood, man chand rooz e ghabl tooye ye search roye esme Austria be weblogetoon residam ama mikhastam kami bekhonam o bas baratoon comment bezaram . moshtariyeh hamishegi va faal e weblogetoon khaham bood .

مهدی رحیمی نصر گفت...

تشکر می کنم از شما دوست عزیز ، امیدوارم عیب و ایرادها رو هم به من تذکر بدهید تا بقول شما این وبلاگ جالب و جذاب باقی بماند

ناشناس گفت...

سلام ، ایمیلی انگار نیست رو وبلاگ که براتون ایمیل بزنم و توی کامنت ها مزاحم نشم . من ایران هستم چنانچه از اینجا دلتون خواست اطلاعاتی داشته باشید برای وبلاگتون حتماً بگید خوشحال میشم من هم کمکی کرده باشم .ایرادی هنوز ندیدم ،اگر بود چشم .

ناشناس گفت...

سلام ، یه خبر! من نوار چیدن سپیده دم رو برای خودم گرفتم . انگار دارم عین خیلی های دیگه که این صدا و ترجمه و شعر رو خوندن و شنیدن حظ میکنم !!!!! مرسی

مهدی رحیمی نصر گفت...

تشكر دوست عزيز از محبتتون اگر كاري داشتم خبرتون مي كنم ، در ضمن ايميل من در قسمت پروفايل ثبت شده و خوشحالم از اينكه از چيدن سپيده دم لذت برديد

Free counter and web stats