یکشنبه، تیر ۱۸، ۱۳۸۵

نهیب سکوت یکساله و تعطیلات تابستانی

سال پیش همین روزها بود که بعد از چند روز تهیه و تدارک دیدن به کمک دوستان این وبلاگ به نام نهیب سکوت متولد شد و اولین مطلبی را که نوشتم مطلبی بود از شاملو و مناسبت آن آرزوی آزادی گنجی! ، و حالا نهیب سکوت یکساله شده است و گنجی نیز آزاد ، و در حال سخنرانی در مراکز دانشگاهی و حقوق بشری اروپا و آمریکا و می رود که بعنوان یکی از پایه گذاران مبارزه عاری از خشونت با تاکید بر رعایت حقوق بشر در ایران نام خود را به نیکی ثبت کند ، هر چند مشخص نیست با این وضعیت اگر به ایران بازگردد چه عواقبی در انتظارش خواهد بود
در این یکسال به هر موضوعی که بنظرم مهم می رسید می پرداختم ، و بعبارتی موضوع خاصی را دنبال نمی کردم ، از مطالب سیاسی گرفته تا علمی ، اجتماعی ، فرهنگی ، تاریخی و گاهی اوقات هم یادداشتهای شخصی ام را از دفترم می آوردم ، بعبارتی تا کنون نهیب سکوت نقش حیاط خلوت دغدغه های ذهنی مرا بازی کرده است ، حیاط خلوت خانه های قدیمی را که بخاطر دارید ؟ پر بودند از اقلام ضروری و غیر ضروری و همیشه مکانی ساکت ولی شلوغ !!ـ
اما در این مدت تغییر خاصی در وبلاگ ایجاد نکردم و به همان شکل آماتور که شروع کردم به کار خودم ادامه دادم و پی گیر شکل و شمایل و ظاهر و تر کیب وبلاگ هم نبوده ام و بنظرم به همین شکل هم ادامه خواهم داد چرا که چه ظاهری و چه ماهوی ، قصد تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را ندارم
در این یکسال دوستان نادیده بسیار خوبی به مجموعه دوستان قدیمی ترم اضافه شدند که برای این مدت کوتاه خود تجربه ای بس مغتنم بوده است، در این مدت بسیار یاد گرفتم و از مجموعه این دوستان نکات مهمی به آموخته هایم اضافه گردید ، که همین جا از تک تک دوستانی که در این مدت مرا یاری کردند و نظرات و دیدگاه های خود را به صور مختلف از صحبتهای حضوری گرفته تا تلفنی و ایمیلی و همینطور نوشتن نظراتشان در پایین هر مطلب ارایه دادند ، صمیمانه تشکر می کنم وخوشحال خواهم شد همچنان نظرات شما را در مورد نهیب سکوت داشته باشم
در این مدت یکسال حدود صد مطلب در وبلاگ نوشته یا آورده ام که این به معنای اینست که تقریبا هر هفته دو مطلب ، فکر می کنم از این به بعد هم به همین شکل ادامه خواهم داد ، اما تابستان را بهانه ای قرار می دهم که هم خودم و هم نهیب سکوت مدتی را به تعطیلات تابستانی برویم به همین علت مدتی وبلاگ را به روز نخواهم کرد که فرصتی باشد برای خودم جهت نگاه به گذشته و آنچه که تا کنون در اینجا گذشته است و همینطور نتایج آن و هم نگاهی به آینده و چگونگی ادامه این روند ، پس تا فرصتی دیگر برای تمام شما دوستان آرزوی سلامتی و سر افرازی می کنم
ایام به کام
پ.ن : عکس بالا برگرفته از سایت همکلاسی می باشد

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام یکسالگی وبلاگت مبارک باد

ناشناس گفت...

مبارك باشه جوون. خوش بگذره.

ناشناس گفت...

يک سالگی نهيب سکوت مبارک باشه

ناشناس گفت...

سلام مهدی عزیز و گرامی
حضورت برایم همیشه قوت قلبی بوده است.
یکساله شدن وبلاگت را تبریک می گویم دوست من
به امید آزادی

ناشناس گفت...

اقا مباركه، و با اميد به خستگي ناپذير بودنت در اين راه.
خداييش هنوز 1 سال كامل نشده، راستي جريان اين خدايي رو برات گفتم؟؟!!!!!
درود بر تو اي دوست و برادر گرامي من

ناشناس گفت...

يادم رفت بگم كيم؟
اصلن ميزارم به يه مسابقه، البته ميدونم 3 سوت متوجه ميشي

جاودان باشي

ناشناس گفت...

سلام جناب آقامهدی. اگه ميشه يه لطفی بفرماييد اسم لينک من رو از دی داد با دی ناز تغيير بديد چون به دليل تضابه اسمی تغييرش دادم. ممنون

ناشناس گفت...

نهيب سكوت تولدت مبارك

ناشناس گفت...

mobarak bashe.

ناشناس گفت...

تولد وبلاگتون مبارک باشه و ایام به کامتون! از اصطلاح حیاط خلوت بسیار خوشمان آمد!! ولی از شوخی گذشته اطلاق جایی خلوت ولی شلوغ تعبیر زیبایی بود.

Shabnam گفت...

مهدی جان، يک سالگی وبلاگت خيلی مبارک باشه، متاففانه هميشه نمی تونم کامنت بگذارم، ولی نوشته هات رو مي خونم. اميدوارم صد سال ديگه هم بنويسی :)​

Free counter and web stats