پنجشنبه، بهمن ۰۴، ۱۳۸۶

دم اول

.
کمی از ظهر چهارم بهمن ماه سال ١٣۵۱ گذشته بود،ـ
با ضربه دکتر جمالی به پشتم، به سختی و با زحمت تمام اولین دم زندگی جدید رو دادم توی ششهام
هنوز نفس کشیدن رو نمی دونستم
انگار این همه ماجرا نبود حالا باید همون دمو می دادم بیرون که بشه بازدم!ـ
عجب کار سختیه نفس کشیدن، آخه اینم شد کار؟ـ
زدم زیر گریه و داد وبیداد، که چرا باید کاریی به این سختی انجام بدم؟ـ
انگار از همون اول ناراضی بودم ولی چاره ایی هم نبود،ـ
خلاصه نفس دوم و بازدم بعدی تا اینکه فهمیدم نه بابا انقدرها هم سخت نیست!ـ
اولین درس زندگی رو توی همون دقایق اول یادگرفتم : ـ
هر کاری اولش سخته، بعدش یواش یواش راحت تر میشه!ـ
ولی خب اولین فریب زندگی هم همراه همین درس بود!ـ
.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمهدی بعد از هشت ماه
گول خوردم، فکر کردم همه کارهای این دنیا رو می شه با همین سرعت پشت سر گذاشت!ـ
و این داستان درس و فریب همچنان ادامه دارد.... از آن گذشته، تا این هنوز!ـ
که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها...ـ
اینکه آخرین حرکت زندگیم، دم هست یا بازدم نمی دونم!ـ
ولی آرزو می کنم که درس زندگی رو خوب مشق کرده باشم و تا انتـها نیز....ـ
به قول دوستی : ـ
زندگی كوتاه ست،ـ
پس خود را دربند باید ها و نباید ها نکن
گاهی هم قوانین و سنت ها را نادیده بگیر
سريع ببخش، اما آهسته ببوس
صادقانه دوست بدار و بی مهابا بخند
هرگز ازآنچه كه باعث لبخند یا گریه ات می ‌شود شرمگين مشو
زندگی شايد آ ن جشنی نباشد كه انتظارش را داشتیم
اما تا زمانی كه در آن مهمانيم مجبور به رقصيدنيم
پس دممان همواره گرم باد
و رقصمان همواره شرافتمندانه و موزون.ـ
پ.ن: ـ امسال در راستای گفته دوستم تصمیم گرفتم با نادیده گرفتن این سنت که دوستانم به من تبریک بگویند خودم بگویم هم با ایمیل و هم در وبلاگ ، یکی از دوستان گفت حالت خوبه ؟ گفتم خب شاید اگر خدا بخواهد بهتر بشم : ـ)ـ

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام؛خوشحال می شم و من بی اجازه لینک شما رو به دوستانم اضافه کردم.

ناشناس گفت...

سلام مهدی جان
تولدت مبــــــــارک
امیدوارم سال و سالهایی سرشار از موفقیت سلامت ثروت محبوبیت بی نیازی توام با شادمانی در پیش رو داشته باشی
با دوستی
مینو

ناشناس گفت...

khoob shod yademoon endakhti, tawallodet mobarak....

... گفت...

سلام مهدی جان تولدت مبارک البته با تاخیر زیاد که امیدوارم ببخشی . امیددارم که سالهای سال با سلامتی و پایداری و سربلندی , با دلی شاد و پر از عشق زندگی کنی و همیشه در زندگیت موفق باشی و به همه آرزوهای بزرگ و کوچکت هم برسی . چه عکس بامزه ایی هم از خودت گذاشتی . سبز باشی .

ناشناس گفت...

مهدی جان
تولدت مبارک.
امیدوارم همواره موفق و شاد باشی.

ناشناس گفت...

سلام. تولدت مبارک. ماهی رو هروقت ازآب بگیرن گرونه! یا خیسه یا لیزه چه می دونم. لینکت رو توی وبلاگ روزنگار دیدم. بازم یه چیز مشترک! موفق باشید.

Free counter and web stats