دوشنبه، مهر ۱۱، ۱۳۸۴

یک کمی علمی تر و منظم تر

دیشب با یکی از دوستان تلفنی صحبت می کردم که صحبت به وبلاگ من کشید و این بخش خواندنی های علمی پژوهشی , دوستم پیشنهادش این بود که این قسمت رو به منابع علمی تر گسترش بدم , گفتم اتفاقا من هم مدتی هست که به این موضوع دارم فکر می کنم چند تا سایت هم انتخاب کردم اما اینکه به چه صورت تقسیم بندی کنم خودش یک مسله است و اینکه بقیه دوستان چه مدل اخباری بیشتر مورد استفادشونه یه مسله دیگه و هر دو هم مهم

خلاصه از دیشب به این فکر بودم و امروز هم چند ساعتی وقت گذاشتم که نتیجه اش این شد که الان می بینید سعی کردم که سایتهای خبری رو به دو بخش تقسیم کنم یعنی اول خبرهای یک مقدارعمومی تروهمینطور آخرین اخبار علمی روز دنیا و بخش دوم سایتهای اختصاصی تر

در بخش اول , اولین سایت خیلی جالبه همه جور خبر میشه توش پیدا کرد البته خودسایت بر اساس تقسیمبندی خاصی اونها رو جدا کرده که همین تقسیم بندی جالبش کرده , سایت دوم در چند ستون آخرین اخبار روز دنیا رو به اطلاع می رسونه , سایت سوم یه جورایی شیمی عمومیه , چهارم , پنجم و ششم هر کدوم دارای زیر مجموعه هایی هستند که خیلی موارد روپوشش میدند

در قسمت اختصاصی تر بر اساس حروف الفبای لاتین چیزایی که فعلا آوردم شیمی , های تک , بازاریابی , نانو , اخبارفضایی ناسا , فیزیک و اخبار کنترل کیفیت هست , یک کمی هم بقیه پیوند هارو سروسامون دادم البته حتما بهتر از این هم می شد که باشه اما خب دیگه بیشتر از این واسه امروز وقت نشد , شما هم اگر نظری داشتید منو در جریان بگذارید

۲ نظر:

ناشناس گفت...

salam
vala man nazare khasi nadaram,faghat khastam be khatere in hame tavajoh azat tashakor konam
:-*
bye

ناشناس گفت...

salam
ba arze mazerat man dobare mozahem shodam khastam faghat ye pishnehad bedam;in ke paeine safe ye link be balaye safe bezari ke adam hey majbor nashe safharo scroll kone!
ba tashakor
bye

Free counter and web stats