پنجشنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۸۶

مثــلا

چند وقت پیش یکی از دوستان از وبلاگ همیشه پر بار کافه ناصری لینک شعری با نام " مثلا " را برایم فرستاد، خیلی از این شعر و مخصوصا سبک خاصی که داشت خوشم آمد و حس خوبی بهم دست داد!ـ سعی کردم یه چیزی شبیه همین شعر " مثلا " وبلاگ کافه ناصری بنویسم و از آنجاییکه حسی شده بودم " مثلا " من کلی حسی از آب در آمد:ـ
***
مثـلا ...!ـ
**
مثلا تو مثلا من
مثلا قـطار زندگی
مثلاتوقف مثلا سـفر
مثلا یـه حرکت شطرنجی
**
مثلا قرار مثلا فـرار
مثلا تو مثلا من
مثلا مبارزه مثلا هدف
مثلا یورو مثلا تومن
**
مثلا امید مثلا انتظار
مثلا اون چشمه که، صورت خیس کرد
مثلا تو مثلا من
مثلا زندگی که منو گم کرد
**
با اینا حتی نمیشه یه شعر تازه گفت
تو بگو پس کجاست قـطار من
بگو چرا کوپه من نمره نداشت
مثلا تو مثلا من

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. شعرهایت با احساس است، مختصر و مفید. گاهی سری بما می‌زنی ممنون. مدتی‌است به دلایلی وبلاگ‌هایم را از جمله سه قلمدار یا ترتیزک و غیره! را بسته‌ام وقت هم ندارم. اگر لینکی داده‌ای لطفن بردار فعلن همین چار مضراب را دارم و دارم هفت‌شهر عشق را هم برای شعر،راه می‌اندازم. آدرسش توی چارمضراب هست. شاد و موفق باشید

ناشناس گفت...

baba tab'e shaeriii, sheret kheili ghashang bood, man az sher sar reshte nadaram faghat bazi sherha hastan ke engar harfe khode adame va yek nafar aworde tooye nazmo ghafie... banabarin baraye man mishe shere ghashang... hamishe az in karha bokon. motshakkerrr

Free counter and web stats