جمعه، شهریور ۱۶، ۱۳۸۶

یک مؤسسه شغل یابی برای پژوهشگران علاقمند به فعالیت در اتریش

این مطلب کوتاه را چند وقت پیش ترجمه کردم که در مجله توان منتشر شد:ـ
موسسه " قدرت ذهن " را می توان یک بورس ارتباطی برای پژوهشگران اتریشی فعال در خارج از کشور، که علاقه مندند تحقیقات خود را در کشورشان ادامه دهند، نامید. از طرف دیگر، این بنگاه هم زمان به عنوان دروازه ی ورودی برای محققان خارجی که مایلند در اتریش شغلی به عنوان پژوهشگر داشته باشند، نیز عمل می کند. در حال حاضر حدود دویست و پانزده فرصت شغلی در امور پژوهشی، در انتظار متقاضیان هستند. این مؤسسه، که از زمان شروع به کار خود در سال ٢٠٠۴ تا به حال، توانسته است حدود ۴/٣ میلیون یورو از بودجه تحققیقاتی دولت اتریش را برای فعالیتهای خود جذب نماید، یک پل ارتباطی میان دانشگاه و فضای خارج از آن ـ کارخانه ها و شرکتهای صنعتی ـ است و دقیقاً به همین علت این مؤسسه توانسته است این تعداد از مشاغل پژوهشی را به علاقه مندان عرضه نماید
. هم اکنون پانصد و نه شرکت در این مؤسسه به عنوان پیشنهادکننده مشاغل پژوهشی فهرست شده اند به عنوان مثال… ادامه مطلب را از مجله تــوان مربوط به کانون مهندسین ایرانی مقیم اتریش بخوانید

۷ نظر:

ناشناس گفت...

در بلاگ نیوز لیتک شذ.

Shabnam گفت...

سلام مهدی جان. خواستم از محبت و توجه ات تشکر کنم،خیلی ممنونم دوست من.

ناشناس گفت...

سلام. دیر به دیر می‌نویسید لابد کارهای واجب‌تری دارید هرچه هست موفق باشید. من هم کمی بیش‌تر با خودم فاصله گرفتم. می‌خواهم مثل ملانصرالدین صدای خودم را از فاصله‌ی بیش‌تری گوش کنم. اینجا همه چیز از دور دل می‌برد و از نزدیک... راجع به شصت هفتاد سال پیش مطلبی نوشته‌ام شاید دوست داشت باشید. علی! سر بزنید

ناشناس گفت...

گویا درس‌ها خیلی فشار می‌آورد!

ناشناس گفت...

meine neue adresse schade dass ich kein Forscher bin
http://parima70.blogspot.com/
tutia

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز من تازه وبلاگمو درست كردم و يه نظر سنجي راه انداختم .....مياي يه سر بزني و يه نظر بدي؟؟؟
مرسي از وبلاگ خوبتون]

حسين حيدري گفت...

سلام
از آشنايي با وبتون خوشحالم...
من با اجازتون لينكتون مي كنم.
موفق باشيد

Free counter and web stats